Klappar Trading Systemet Youtube


PATS och eller TT Trading System Feedback. Just att hålla denna tråd uppdaterad. Loggar har samlats in och det verkar vara ett problem med Patsystems wrapper. I m informerade om att MC nu kommunicerar med Patsystems för att lösa problemet. In sammanfatta de problem som min kollega och jag har upplevt med MC Pats-lösningen på 3 olika datorer på 2 olika platser. - Stegar förlorar matningen och gräver ut. - Sänkning och frysning. - Orrangemang som inte visas på MC GUI eller felaktigt återstående arbetade när det faktiskt fylls. - PL felaktigt fryser eller slår massivt in. Inlämnade GTC D-beställningar lämnas in som DAY-order. Syftet med detta inlägg är inte att skylla på någon som jag ärligt talar om vem som ska skylla istället att tjäna som en rådgivande för alla som funderar på att använda Patsystems via MC, om du inte behöver använda Pats, så gör du inte på det här steget förrän dessa problem är löst. Jag måste använda Pats för närvarande som min prop-fastanvändare använder Marex som deras clearers vilket innebär mina val när man använder MC är Pats eller TT En dag förhoppningsvis ska jag byta till TT men för närvarande är den ungefär 25x dyrare än Pats och inte livskraftig på min nuvarande skala. Om det finns någon som använder Pats med MC med eller utan svårigheter skulle jag älska att höra från dig. wilkinsw skrev i sammandrag de problem som min kollega och jag har upplevt med MC Pats-lösningen på 3 olika datorer på 2 olika platser. - Stegar förlorar matningen och gräver ut. - Sänkning och frysning.-Order som inte visas på MC GUI eller felaktigt återstående fungerade när det faktiskt fylldes. - PL felaktigt fryser eller massivt lagrar. Inlämnade GTC D-beställningar som lämnas in som DAY-order. Syftet med detta inlägg är inte att skylla på någon som jag ärligt talat vet inte vem som ska skylla istället Att tjäna som en rådgivande för alla som funderar på att använda Patsystems via MC Ie om du inte behöver använda Pats, så gör du inte i det här skedet tills dessa problem har lösts. Du lyckas göra inställningen stabil och viktigare hittade du orsaken till den problem. Du lyckades göra inställningen stabil och viktigare hittade du orsaken till problemet. Jag hoppas att jag inte har fel eller något annat, men jag tror att någon redan hade en lösning på att handla allt på TT med MC nr Pro och inget API flera år sedan Om jag inte är fel kunde han sprida order från en MC i nätverket över flera TT s i samma nätverk. Mycket märkligt Gissar såg jag det första gången innan MC implementerade det. Det vet inte att han fortfarande utvecklar det eller inte i ett forum sa han att han kunde sprida det till varje pro-handelsplattform och kunde välja vilka order i vilket marknadsförhållande via MC till TT eller PATS men kan inte hitta forumet nu Det var länge sedan. Jag kan bara skriva in länkarna som jag har hittat på YT. Vid 1 Vid 2. Med alla hänsyn till hur mycket sym s meddelanden order per sekund kan han hitta en bra minneslösning. Jag vet inte, men ser bra ut för mig, beroende på hur många år det här är bakom us. My Pats problem har förbättrats dramatiskt Don t vet varför sedan omkring maj 2014, jag har bara omkring 2-4 små Pats-frågor en vecka Innan det handlade det om 2-4 per dag. De problem som jag fortfarande upplever är. Ladderavbrott verkar bara hända med WTI Crude på vissa eftermiddagar. Ibland löser dessa problem sig själva , andra gånger måste jag starta om MC och döda Pats-processerna. Det var problemet som Henry kunde förklara det bättre. Något att göra med att pluggen släppte Pats blir låst. MC skyltade Pats och Pats skyllde MC. Så långt som jag Vet att GTD C-order fortfarande inte är möjliga. Det finns fortfarande inget vägledande öppningspris som visas preopen. Jag använder också Pats mindre intensivt nu Innan jag använde den för att köra och testa orderbokssignaler Detta resulterade ofta i frusna stegar och måste starta om MC. Också några Instrument kan inte visas korrekt på stegarna Några instrument kan flimra på varje ficka En del istället för att visa den senaste volymen på en ficka, visar budgivningsstorleken istället, vilket är mest bisarrt. Nyligen har jag 19 live-diagram med ca 10 avrättningar per dag och på balans är bra nu. Om jag börjar göra orderbokssaker igen, frågar jag MC att ta itu med några av problemen igen. Hopp som hjälper. Med alla hänsyn till hur mycket sym s meddelanden order per sekund kan hitta en bra minneslösning Don t vet men ser bra ut för mig beroende på hur många år det här är bakom oss. Vill du tänka på att omformulera ditt inlägg som jag inte förstår det Om du säger att någon har en bra lösning för någonting igen, don Jag förstår vad du specifikt hänvisar till. Jag skulle vara tacksam om du skulle lägga till mer detaljer tack. De två YouTube-videon gav inte tittaren lösningar som länkar produkter. Dessa användare tackade författaren wilkinsw för posten hilbert. Praktiska handlingsplanlektioner av PATsTrading. Price action diagram lektioner av PATsTrading. Price action diagram lektioner av PATsTrading. There är intressanta videor och lektioner om pris åtgärder utan indikatorer på denna YouTube URL-klick. Jag hittade den här sidan av misstag letar efter något annat men jag ville dela länken eftersom jag anser informationen som presenteras om PA värdefull och det presenteras alla i ett videoformat. Den andra anledningen till att jag publicerade länken beror på att det är ett bra exempel på hur subjektiva teckningar med sneda trender kan vara från en person Till nästa anser jag att ett sätt att mäta vår skicklighet i den avdelningen är att jämföra vår teckning med andra handlare och här har du en fri källa där du kan göra det. Som Lance Begg har lagt det bra i sin kontroversiella artikel har jag kommit att inse att Trendlinjer förför sig eftersom de skapar illusionen av stöd eller motstånd men fortfarande om du kan identifiera områden med tidigare beprövad efterfrågan obalans så är det ännu bättre Hur som helst, om den här informationen kan inspirera dig så är det vad som räknas. Det finns intressanta videor och lektioner på prisåtgärder utan indikatorer på denna YouTube-URL-klick. Jag hittade den här sidan av misstag letar efter något annat men jag ville dela länken eftersom jag överväger den information som presenteras abo ut PA värdefullt och allt presenteras i ett videoformat Det andra skälet till att jag skrev länken beror på att det är ett bra exempel på hur subjektiva teckningar med snedställda trendlinjer kan vara från en person till en annan. Jag anser att det är ett sätt att mäta vår skicklighet i den avdelningen är genom att jämföra vår teckning med andra handlare och här har du en fri källa där du kan göra detta. Lance Begg ställer det fint i sin kontroversiella artikel. Jag har kommit att inse att trendlinjer förför sig eftersom de skapar illusionen om stöd eller motstånd, men fortfarande om du kan identifiera områden med tidigare beprövad efterfrågan obalans då är det ännu bättre Hur som helst, om den här informationen kan inspirera dig då det är vad som räknas. ya någon hade lagt upp det här på forumet för några veckor sedan kan jag inte komma ihåg exakt var, men jag har sedan prenumererat på kanalen och ibland gått och tittat på dem, han har några fina tips du kan hämta. Inte tro på allt du hör och bara hälften av vad du ser. 20 februari 2012, 05 42 AM. Futures Experi Ence Intermediate. Platform NT7, TOS. Broker Data AMP wCQG, TDA. Favorite Futures CL, YM. Posts 2.018 sedan jul 2011.Tack 2.206 ges, mottog 1.532.En av de första pedagogiska sakerna om handel började jag med var Robert Miner s Hög sannolikhet Trading Strategies sedan senare hans bok Dynamic Trading Jag slösade till och med 2k på DT5 Nu finns det DT6 Dynamic Traders - Home Jag vet inte varför det kallas dynamiskt Den mest rigida uppsättningen fib och vågregler jag någonsin har sett jag förlorade pengar försöker att handla aktieoptioner med fiber - och våguppsättningar på DT5 Senare efter att ha läst Al Brooks bok och andra åsikter att 3 vågor och 5 vågor bara fungerar ungefär 20 på marknaden idag. I allmänhet i en stark trend kan retracement gå så långt som bara 38 medan i allmänhet en retracement brukar gå från 68 till ofta doppa till 76 innan du återupptar Och i allmänhet är dessa två regler allt som kan fungera Eller kanske har jag aldrig lärt mig rätt väg att placera fibs Vilken tidsram, var ska man placera grundpunkten för Retracement eller prognoser etc. Last redigerad av Molnigt 20 februari 2012 kl 06 19. Jag har gett min åsikt i en annan tråd så det är logiskt att jag upprepar här. Jag tror personligen att PATs Trading är allvarligt. Enligt min åsikt, Han är inte riktigt en leverantör Det är rätt att han föreslår en PDF-bok för 99 men han nämner sällan sin existens i sina många gratis videor 175 videor vid den tidpunkten jag skriver detta meddelande Efter att ha sett några gratis videor, är tydlig och jag tror att han vet det mycket bra Han har tydligen försökt att avskräcka en tidigare BMT-medlem för att köpa bokens referens. Jag har köpt boken Inte för att jag kände ett behov av att bättre förstå metoderna efter att ha tittat på videon Men mer att tacka honom för det jag har lärt mig medan jag tittat på de fria videoklippen. Boken är väl presenterad och är ett bekvämt referensmaterial och paket för metoden. Det går också djupare i grunden bakom inställningarna. Vad jag uppskattar med honom är det han visar im Tillfredsställelse av hans metod varje dag gratis Jag har ofta varit frustrerad med några andra herrar, inte nödvändigtvis leverantörer, när de inte visar genomförandet av deras metoder. Låt oss säga en hel vecka. Visar i en hel vecka, även med efterhand, en mycket bättre förståelse av metoden Hur många inställningar per dag i genomsnitt I vilka marknadsförhållanden är det möjligt att ha en hel dag utan setup etc PATs är inte rädd att göra det Ännu, gratis. Jag skulle rekommendera att titta på sina gratis videor till en nybörjare i prisåtgärder Eller till någon som har läst Al Brooks och lyckas inte genomföra den. Det var mitt fall Efter att ha arbetat mycket på Al Brooks bok var jag besviken över att de nuvarande kartorna inte letade Som i boken verkar PAT-metoden härledd från Brooks men det är enklare, det är klart, och han implementerar det varje dag på ES. Vill du vara lönsam med den här metoden Som för alla metoder kan ingen säga Men Youtube-videorna är värda att ha en lo ok imo Åtminstone för utbildning om prisåtgärder om det behövs. Senast redigerad av Nicolas11 21 augusti 2012 kl 07.40.PATS Pris Åtgärd. PATs Pris Åtgärd. Jag snubblade nyligen över PATs Pris Action Mack efter att ha läst lite om Al Brooks och tittar på Brooks webinars på tidigare BMT Vet någon hur deras stilar av handel skiljer sig, eftersom Mack verkar vara en slags derivat av Brooks. Jag tror att några av de stora skillnaderna är Mack s Scalp och Run style och användningen av 2000-flikschemat mot Brooks som använder 5 minuters diagram De använder båda en mycket liknande EMA 20 vs 21.Does Mack har olika inmatningstekniker eller signalfält. Den här tråden är dedikerad till Mack PATs Price Action Trading System Lot s av bra info där.

Comments

Popular Posts